fbpx

Gama Dacia

Mașina ideală pentru orice român

Gama completă

Găsește mașina potrivită

Alege mașina care ți se potrivește din gama completă Dacia!

de la 8.400 EUR

de la 8.600 EUR

de la 12.050 EUR

de la 14.050 EUR

de la 22.846 EUR

de la 12.035 EUR

Despre Dacia

Fondată în 1966 ca Uzina de Automobile Pitești, Dacia este cel mai mare producător român de automobile, care din septembrie 1999 aparține grupului francez Renault. Obiectul de activitate al societății îl constituie producerea și comercializarea de automobile, piese auto, mașini unelte și instalații pentru industria de automobile.

Între anii 1991 și 1996, Dacia a comercializat modelul Dacia 1325 Liberta, cu un design provenit din cel al Daciei 1200 produs în anii ’80. După 10 ani de așteptare în anul 1995, Dacia lansează primul model 100% românesc sub numele Dacia Nova. Modelul avea un aspect învechit și pornea cu un handicap apreciabil. În anul 1997, se ia decizia proiectării și lansării unui nou model, deosebit de ceea ce a fabricat uzina Dacia până la acel moment, și anume modelul codat intern D33. Acesta avea să schimbe imaginea Dacia, fiind proiectat de către inginerii Dacia și designerii I.D.E.A. Torino, și urma să fie vândut la un preț de cca 5000 dolari. A fost fabricat în două exemplare de testare, apoi în anul 1999 când trebuia lansat pe piață, lansarea a fost anulată de achiziția uzinelor Dacia de către Renault deși poporul român aștepta cu interes acest model.

În 1998, anul în care s-au aniversat trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, pe porțile uzinei a ieșit autoturismul cu numărul 2.000.000. În același an este lansat motorul de 1,6 litri cu injecție monopunct produs de firma Bosch, ce echipează modelul Dacia Nova.

În 1999, Renault achiziționează 51% din capitalul Dacia și anunță că va lansa un nou model. Se abandonează proiectul D33. La mijlocul anului 2000 este lansat modelul SupeRNova, un model care a fost o evoluție a Daciei Nova. Modelul Supernova era echipat cu un grup motopropulsor Renault de 1,4 litri MPI.

În 2003, modelul SupeRNova este înlocuit de modelul Solenza, un model ce are la bază modelul SupeRNova. Pentru acest model au existat două versiuni de motorizare: una pe benzină de 1,4 litri, similar cu cel de pe SupeRNova, și un diesel de 1,9 litri.

În 2004 se încetează producția modelelor Berlină și Break și se lansează modelul Dacia Logan, un autoturism complet nou. Iar în 2006, odată cu lansarea modelului Logan MCV are loc și prima restilizare, în special la partea din spate. Noul model semăna mult cu modelul Logan Steppe (concept carul) prezentat în primăvara aceluiași an și dispunea de șapte locuri poziționate pe trei rânduri. La începutul anului 2007 este lansată noua autoutilitară Dacia Logan Van care din punct de vedere constructiv semăna foarte mult cu modelul Logan MCV. Tot în 2007 a fost lansat Logan Pick-Up, o utilitară compactă destinată micilor întreprinzători și comercianți. În anul 2008, gama Dacia a fost completată cu modelul Dacia Sandero, iar modelele Logan și Logan MCV au fost restilizate.

În cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2010, a fost prezentat Dacia Duster, primul SUV din istoria mărcii Dacia. În prezent Dacia comercializează mai multe modele precum Dacia Sandero Stepway, Dacia Duster Pick-Up, Dacia Dokker și Dacia Dokker Van.

 

Companie Dacia și Nissan: SERVICE AUTOMOBILE S.A.

Cod fiscal (CUI): RO6821692

Nr. reg. com.: J20/1125/1994

Companie Renault: CORAMEX S.R.L.

Cod fiscal (CUI): RO2118623

Nr. reg. com.: J20/422/1992

Adrese locații

Deva, jud. Hunedoara:

Hațeg, jud. Hunedoara:

Caransebeș, jud. Caraș-Severin:

Ultimele noutăți

© 2021 Coramex by Service Automobile S.A., toate drepturile rezervate.
Web Design by Rad Media

Fii la curent cu cele mai noi informații despre marca ta favorită!